2010-08-04 kl. 00:16:24

Sssssshopping

Det blev en superduperdag med mina tjejor i Eskilstuna, asroligt hade vi! Emma gick och klippte sig (som var hela syftet med resan), sedan blev det maaasssor av shopping. Med kläder och mat inräknat brände jag ungefär 1500 kr. Ooooops.. Men när det snart är skolstart så känner man faktiskt för något nytt och fräscht!

Dagens inköp:

Tunika, 49,50:- Gina Tricot - REA
Två nagellack, korall & rosa, 30:- styck, Vero Moda
Två par leggings, 149:- Bikbok - REA
Svart kofta, 99:- H&M
Grå/vit tjocktröja, 149:- Bikbok - REA
Jeansskjorta, 249:- H&M
Svart tshirt med diamanter(?), 99:- H&M

Sist men absolut inte minst........ MIN ÄLSKADE JET SET ADDICTION KLOCKA(som minst sagt är ett addiction), turkos, 498:- Ur & Penn! Äntligen! Lätt dagens bästa köp, i'm so happyyyyyy!


Slutligen blev det mys hos Kajsa med prat, tv-tittande och kioskmat. Perfekt avslutning på kvällen! Hann även förbi skolan och träffa Caroline och Emil också.





Världens sämsta bild jag vet, men där är iallafall tunikan från Gina Tricot och min ÄLSKLING <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0