2010-08-06 kl. 23:44:06

The world better prepare

Nu har vi:

Grillat - Henrik lurade i mig att vi åt trana..... Måste jag säga att jag gick på det?
Sett Sex and the city 2 - Som inte var lika bra som ettan men ändå sevärd.
Ätit popcorn - Som om vi inte var tillräckligt mätta efter tranan?
Ätit ben&jerry's - Som om vi inte var tillräckligt mätta efter tranan och popcorna?
Läst bloggar - Alltid lika underbart hehehe, blir så sur när dom tar slut.

Proppmätt är jag just nu och vi ska alldeles strax sova för imorgon blir det Karlstad och Hotelliggaren (?) tror jag den hette. Blir trevligt iallafall, hoppas på katastrof-fritt från min sida av släkten.


Nej, rubriken makes absolutely no sense at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0