2010-08-24 kl. 06:50:41

Tuesday

Fy sate vad kallt det är! Sitter här med en kopp varm choklad och försöker tina samtidigt som jag knarkar alla läkemedel i världen, men inget av det kommer ju någon vart..

Om ca 50 minuter går bussen in till staden, och sedan vidare till skolan. Det regnar, såna här dagar är jag glad att jag inte är du Sarah. Vissa får nämligen inget busskort, heeeehe. Ska snart sminka mig lite och sedan se vad jag ska packa i väskan, blir nog kvar i stan inatt nämligen.

Menmen, ska ner och göra en till kopp varm choklad, smälla i mig några extra Bisolvon och hoppas på att hostan går över någon gång! Nio börjar skolan och det som står på schemat idag är "Lära känna varandra" och typ "Gemensam lunch" så det blir väl några namnövningar och mat. Antagligen inte en jättelång dag idag heller. Står dock att vi går till ca två, men det stog det igår också och då sluta vi halv ett så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0