2010-08-21 kl. 20:04:53

Utmattad

Jag är helt slut.. Orkar inte göra någonting, är helt utmattad. Fy vad jobbigt det är! Har kollat på OC och druckit Varma koppen precis heeeeela dagen. Seriöst, jag tar livet av mig om jag inte är frisk på måndag. Okej inte riktigt kanske, men ååh vill verkligen inte vara sjuk då :(

Ikväll ser det ut som så att Erik kommer till mig alldeles strax och senare ska vi köpa mat till oss och hela hans familj och ta med hem till honom. Så sedan blir det upp till Asker, igen. Hahah fast sedan ska jag hem igen, men han kör hem mig så det är lugnt. Imorgon åker jag till Sarah och på måndag börjar skolan!!!! Längtar så sjuuuukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Williammary

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2012-03-07 kl. 08:40:10
URL: http://williammary.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0