2010-08-19 kl. 00:02:26

Vågar jag?

Har mina funderingar på lite extensions i håret.. Frågan är om jag vågar, har haft två gånger tidigare men då har jag tröttnat efter en månad pga trassel osv som man får som är svårt att få ut.. Klippte mig igår btw, glömde säga det men hon tog ungefär 2 cm på längden och lite mer på det andra för jag ville ha mer uppklippt. Så nu känner jag mig ännu mer naken. Vad ska jag göra?





I värsta fall får det antagligen bli clips, det är faktiskt dessutom billigare.. Men inte lika praktiskt, jag kommer aldrig ha tid att slänga i en hårförlängning varja morgon! Har ingen aning om hur jag ska göra, längre hår vill jag iallafall ha. Får ta en disskution med min privata hårförlängningsstylist Moa Tovali!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0