2010-08-01 kl. 12:49:28

Weird night

Helt sjuk kväll igår. Fick med mig Angelicha hem till Wictor, där killarna höll på med bilen och vi gick in och kollade på Den gröna milen med Malin. Äcklig film, men bra. Vid halv tolv kom tha booooys in och berättade att dom skulle åka och hämta öl, vilket resulterade i att vi var hemma strax innan klockan fyra imorse och alla drack utom jag för jag körde, men det var jag som åkte hem och spydde... Hm weird? Men nu mår jag prima iallafall.

Vi ska nog snart gå in och äta frukost trodde jag men insåg nu att klockan är mer lunch så det blir väl det istället. Senare blir det nog att träffa Isabell och sedan får vi se vad dagen har att bjuda på, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0