2010-08-09 kl. 18:42:58

Wordvomit

Åhh, jag vill så mycket.. Var ska jag börja? Jag vill skaffa en lägenhet. Jag vill ha en hund. Jag vill börja skolan. Jag vill ta studenten. Mest av allt vill jag bli självständig. Jag går bara runt och väntar på den där dagen om ungefär 6 månader och 23 dagar. Den där dagen jag fyller arton, jag blir myndig, jag får ta hand om mig själv, jag får göra det mesta och framför allt får jag bestämma över mig själv och mitt eget liv. Jag behöver inte massa underskrifter så fort det är något i skolan, jag får ha en lägenhet hos ÖBO, som förövrigt verkar vara det ända sättet att hitta en perfekt, lagom stor och lagom dyr lägenhet. Jag får också ta körkort, gå på krogen och sådant. Men det ser jag just nu bara som ett plus. Bara jag får bestämma över mitt eget liv så är jag nöjd. Om det bara kunde gå liiiiiite fortare..


Never mind, i'm fine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0