2010-12-16 kl. 20:33:47

Arg tjej onödigt inlägg

Jävla cp Internet Explorer det var sista gången jag använde det. Det gick fan inte att logga in på blogg.se där men i Firefox gick det visst bra, jävla skit. Är så jävla arg. Mina ljusstakar gick sönder, mitt matbord is falling apart, min tvättmaskin väcker hela huset, kan inte använda handfatet i badrummet tack vare den där jävla slangen till tvättmaskinen som sitter fast där. Kuuuuuuul eller? Vågar ju inte ens tvätta..

Kan väl trösta mig med att jag får nya bordsben den tjugoåttonde december iallafall och min soffa kommer den tjugotredje, tack IKEA-killen ♥ Den skulle egentligen kommit den tjugosjunde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! älskade ikea killen. nu ska vi lösa alla problem här. ljusstakarna byter vi(!) om de är nya ofc. Har du fått klagomål på tvättmaskinen? annars kör på. annars så säger du att då kan de fan tvätta din tvätt. och när du tvättar kan du ju faktiskt använda kökskranen.... lugn juzzzzzzi!! :*

2010-12-16 kl. 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0