2010-12-01 kl. 16:42:59

Flytt snart

Nu är jag hemkommen från min kära praktikplats. Jag trivs så himla bra! Och idag fick jag bekräftat att dom gillar mig också så det känns skönt, har hunnit bli erbjuden både extrajobb och sommarjobb så himla kuuuul!

Som det ser ut på flyttfronten nu får jag nyckeln redan på söndag (i know, det ändras all the time!) och sover eventuellt i lägenheten redan då, men vi får se eftersom jag fortfarande har praktiken här ute i Odensbacken. En till positivt grej är ju att hon som bor i lägenheten nu har en tvättmaskin där som jag får köpa billigt, så nu slipper jag bry mig om tvätttider och sådant också :D Det är jättestort badrum så det blir greeeaaat!

Nu ska jag sätta mig och skriva en lista på sådant som man måste ha redan från första sekund. Det blir storhandling i helgen! Ska dit imorgon kväll och mäta lite och så också, så blir det förhoppningsvis att köpa ett matbord och stolar samtidigt. Soffan får vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0