2010-12-11 kl. 12:01:22

Förmiddagskaffe

Haha skönt att vakna upp till det föregående inlägget.. Men nu är jag pigg iallafall, nästan. Har knappt sovit någonting inatt men det gör jag aldrig när jag har festat så det hör väl till. Har haft lite förmiddagsgäster här, mina lussekatter blev godkända! Dessutom hade dom med sig en dammsugare, kaffeperkulatorgrej, en inflyttningsblomma, bullar och en förlängningssladd. Har säkert glömt något, dom hade hela famnarna fulla. Så det tackar vi för!

Idag blir det nog mer bak, pepparkakor och knäck som jag inte hann igår eftersom att NÅGON ringde varannan minut och tjatade att jag skulle komma haha. Men det blev en jävligt rolig kväll, jag är glad att jag drog dit trots allt. Så tack för det E och S! Men som sagt, bak. Sarah kommer snart så hon ska hjälpa mig och senare ska vi också laga mat till J och J. Vi hade en meny men vi får se lite vad som sker, orkar inte baka och laga mat hela tiden haha.

Jag har förresten hittat min soffa. Visar den snart, stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0