2010-12-22 kl. 13:34:03

Galet

Jag lever och nu är jag vaken också. Blev en helt spårad gårdag, dansade och sjöng som galningar hela natten. Sjukt kul hade vi! Jag och Sarah avrundade med en två timmars promenad hem (What's up med det liksom?! Det tog oss tio minuter dit) och nudlar innan vi deckade i sängen.

Just nu sitter jag i sängen och tittar på Oprah, Sarah har precis åkt hem och Renate kommer snart hit. Haha, jag behöver aldrig vara ensam! Vet inte riktigt vad som händer idag, men jag ska iallafall springa bort till Gallerix och hämta ut en av julklapparna. Och så blir det en sväng till Ica. Alltid lika roligt. Not. Jaja, nu ska jag ta en dusch to make sure att jag ser mänsklig ut när Nate kommer. Puss!


Yesterday, jag & min lilla sweetiepie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0