2010-12-02 kl. 22:01:01

Home again

Stället var aningen mindre än jag hade förutsett, men lika fint för det. Hon som bor där nu var i full flärd med att packa och flytta så snart är lägenheten min min min :D Ska åka till IKEA på söndag förmiddag och shoppa massvis av saker som behövs, och klockan halv tre har vi stämt träff så får jag nyckeln! Wihoooo jag längtar så sjukt mycket!

Har även insett att jag måste ha some kind of sällskap och eftersom jag tyvärr inte har tid för en hund får det blir en katt som är lite mer självgående. Någon som har en katt till salu? Funderar på en saftig nakenkatt... Men dom är så dyra och så mycket pengar lägger jag bara ut på en hund. Så det får la bli en hederlig gammal bonnkatt, haha!

Man anyway, jag har tagit lite bilder men det är jättestökigt.. Men kanske lägger ut några ändå, we'll se :)

Kommentarer
Postat av: sistah

jag vill se bilder! jag vill se bilder! jag måste få se bilder! jalla! och katten får 10 tummar upp!

2010-12-03 kl. 02:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0