2010-12-12 kl. 19:22:36

I got that poison

Började dagen med Marieberg och IKEA. Har nu inhandlat en soffa, men tyvärr är det lite väntetid så den kommer inte än på ett tag. En dammsugare har jag också köpt, äntligen. En lila. Den är fin. Två mattor blev det också, en plommonfärgad till vardagsrummet och en beige till köket. Och slutligen lite tejp och en brödkavel så jag kan kavla ut mina pepparkakor när nu dom blir av. Jag tror det var allt, om man bortser från en spetströja från Gina Tricot. Kanske slänger upp lite bilder på kalaset senare.


Nu i eftermiddag har jag haft Emelie och Victoria här, vi har gjort allt ifrån piercingar till kycklinggryta. Nu har dom åkt hem och jag funderar på att ta mig en dusch snart och sedan lägga mig i sängen och se på Filip och Fredrik. Förresten så har jag premiärtvättat med min tvättmaskin och den låter verkligen högre än något annat. Jag börjar bli rädd att grannarna ska komma in och klaga snart.. Men får väl hoppas att dom har lite överseende med det. Dock vet jag inte riktigt hur jag ska våga tvätta i framtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0