2010-12-15 kl. 17:25:32

Idag är det iaf onsdag

Har precis kommit hem från det näst näst sista arbetspasset på jobbet. Som elev alltså, sedan blir det väl mer som vikarie. Det känns så jävla tråkigt att sluta där nu. Trivs som fisken i vattnet!

Angående illamåendet så blev det lite bättre mot eftermiddagen, men kom tillbaka precis när jag slutade igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra? Var tvungen att ställa in med Vickie också och det känns ju inget vidare. Jag vägrar bli sjuk! Varför just idag också, när jag hade planer med henne och dessutom blivit bjuden på fest. Haha. Fast på en onsdag? Nja, tror inte det även om jag var frisk och inte hade planerat med Vickan.

Om jag hade ett badkar nu så skulle jag lägga mig i det, men eftersom jag inte har det så ska jag istället tända en massa ljus, lägga mig i sängen och dra på en bra film. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0