2010-12-25 kl. 19:51:02

Julafton

Jag måste bara tala om vilken mysig julafton jag hade igår. Den var helt klart en utav dom bästa på länge! Jag började dagen med jullunch hemma hos Victorias mormor och morfar, med dom och hennes familj. Hur roligt som helst, så tack för det familjen Johansson! :) Och senare på dagen blev det julfirande med andra nära och kära, ja och massa mat som ni vet. Slutligen julmusikal i kyrkan som var hur bra som helst, och mina fina vänner som var med i den var sjukt duktiga! Att vi sedan avslutade med en sväng in till stan gjorde ju inte saken sämre.

Jag vill bara säga tack till alla som hjälpte till att göra den här julen oförglömlig. Puss på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0