2010-12-19 kl. 21:56:24

Kill me

Kul att jag fortfarande inte sover och att it kinda feels like magsjukan är på väg. Skit också. Jag som spritade händerna 24/7 idag på jobbet men näääääää såklart. Har man inte haft magsjukan på hundra år så är det väl dags någon gång också. MEN jag tänker beställa ett par skitsnygga skor till mig själv iallafall som tröst. Måste ju ha någonting på fötterna också.


Fem sekunder senare..... Done and done! Har klickat hem ett par mörklila 14 cm-klackar från Nelly. Kommer aldrig sluta älska den hemsidan för deras underbara skor. Men nu har jag någonting till nyår iallafall, lite kul med färg. Peeptoe dock, kallt eller? Well well, det märker vi då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0