2010-12-20 kl. 17:26:35

Måndag

Nu är jag hemma igen! Det är ganska skönt efter en dag fylld av äventyr, har både varit i skolan, gått på stan, haft en körlektion, gått på stan igen, varit på Knuffen och massa saker. Men bara för det så är det inte slut på sysslor, har en hel hög disk på diskbänken, jag skulle behöva packa upp massa kartonger och bygga om tvbänken också. Men om någon timme kommer Renate hit och lite senare kommer också Sarah. Jag hoppas få lite hjälp av dom kanske.

Det ska bli så rooooligt att umgås med mina fina babes igen! Att gå efter samma schema så man faktiskt har den möjligheten är också ganska skönt. Dom spenderar natten här och så trotsar vi alla andra i klassen och faktiskt åker till skolan tillsammans på julavslutning kl 9.30 imorgon bitti. Får hoppas att vi inte är dom enda som dyker upp dock, haha.

Anyway, nu ska jag läsa bloggar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0