2010-12-06 kl. 15:56:20

Monday

Fick sluta lite tidigare så var hemma redan strax innan halv fyra. Skönt! Idag har vi varit ute och gått och så gjorde vi min halvtidsbedömning, full pott på allt! Så jävla roligt, fick höra att dom ser mig redan som en ordinarie också. Hihiiiiiiiiii. Har också säkrat sommarjobbet, så jävla roligt! Jag vill inte sluta där :(

Men men, idag ska vi köra sängen till my apartment och senare blir det att skruva skruva skruva. Måste få ihop tv-bänken och soffbordet ju. På tal om det kanske vi ska skicka med min tv idag också? Jaja, den som lever får se. Nu ska jag iallafall försöka få ihop ett par lådor till. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, va kul! Vad glad jag blir för din skull att det går så bra, första praktiken och aaaallt! För mig tog det flera år ;D haha. Vill hem och kolla din lägenhet nu och dricka varm obooooy!

2010-12-07 kl. 00:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0