2010-12-11 kl. 22:40:18

Öppen för förslag

Viccccc: Ja det är klart diu gör! Vet inte, jobbar 7-16 måndag tisdag onsdag, ledig torsdag, upptagen fredag, jobbar helgen. That's pretty much mitt schema for the week :D Men på kvällarna är jag free!


Nu har vi ätit brakdundermiddag som blev sjukt god och sjukt komplimangfylld (finns det någonting som heter så?) och kanske druckit ett par glas vin för mycket. Jag höll mig till julmust under hela middagen men till slut kunde jag inte motstå frestelsen. Men det går bra ändåååå! Just nu har dom åkt hem, jävla Jocke skulle hem och sova så nu sitter jag och väntar på ett litet sms eller telefonsamtal som kanske kan förgylla denna lördagskvällen. Vi håller tummarna. Annars då, är det ingen annan som känner för ett late night bootycall? Jag är öppen för all kinds of förslag.

Kommentarer
Postat av: viccan

kanske kan sova hos dig på onsdag då?:D

2010-12-12 kl. 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0