2010-12-17 kl. 16:55:17

Partyyy

Har varit på Marieberg med Emelie hela dagen och spenderat aningen för mycket pengar. Hela två nyårsoutfits. Först en spetsklänning, och sedan en assnygg kjol och en spetstopp typ. Och någon slags partytop med lite svart leopardmönster eller något, minns inte riktigt. Ikväll blir det klänningen iallafall! Eller leosaken, har inte riktigt bestämt mig än men det lutar väl åt klänningen. Om jag vågar. Känns lite overdressed, men whateveeeeeer! Med mina älsklingsklackar till också, kan inte bli bättre!

Nu ska jag nog bara vänta in Sarah och sedan får vi se när vi rör oss bortåt. För ikväll är det party!!!!!!!!!! Så jävla taggad! HIHIHI, hoppas det löser sig med allting bara. JAJA HEJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0