2010-12-07 kl. 21:55:22

Resultat

Börjar få i ordning lite här hemma nu. Sängen står inte längre mitt på golvet omgiven utav kartonger, nu står den istället i hörnet där den antagligen kommer fortsätta stå. Soffbordet är inoljat och tv-bänken är dock fortfarande halvfärdig. Fick besök av the handyman förut, men då blev det inget bygga. Får fixa det i helgen om inte förr. Det enda som saknas i möbelväg nu är soffan och fåtöljen, och en feeeet ryamatta om det räknas till den kategorin. Sedan är det bara småfix som gardiner, lampor, tavlor och sådant. Jag längtar sjukt mycket tills allt är klart! Det kommer bli feting snyggt! Har också hunnit få hit lite mer kläder och sånt.

Right now sitter jag och kollar på Desperate Housewives, när det är slut ska jag skriva en inköpslista för imorgon måste jag gå och handla innan jag åker till jobbet, och slutligen ska jag ta en dusch sedan slänga mig i sängen. Vi hörs kanske senare eller imorgon. Puss!



Btw, här är mitt köksbord:



Snyggt som fan om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0