2010-12-16 kl. 10:40:38

Skitväder

Vaknade precis upp till snöoväder och trasiga ljusstakar. För det första what's up med vädret?! Orka ha snöstorm med massa regn nu....... Det var ju så perfekt som det var förut! And second of all, vad i helvete har hänt med mina ljusstakar? Haha, somnade visst med tända ljus och dom måste ha spruckit av värmen, men vad är det för skitljusstakar som inte klarar av lågan? Come on! En av tre klarade sig iallafall, men fint att ha EN sådan säkert. Neeeeee, tror inte det!

Idag ska jag träffa Michaela, hon kommer och hälsar på mig om ett par timmar när hon har slutat skolan. Det ska blir roligt, vi har inte träffats på länge så! Handla måste jag också göra idag, men vem vågar sig ut i den här stormen egentligen? Inte jag iallafall :( Så vi får väl se hur det blir.. Har väl så jag klarar mig idag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0