2010-12-26 kl. 22:11:53

Today - shopping

Idag har varit en rolig dag. Började dagen med Super Mario och Desperate Housewives. Renate kom hit och vi gick upp på stan en stund, åt lite mat, shoppade lite osv. Jag kom hem med ett nytt Wii spel, dock inte Mario Kart utan Monkey Ball som jag och Linnea alltid spelade när vi var små. Drog en liten tabbe dock, vi stog inne på GAME och pratade med killen i kassan och hanba: "åh fyfan va svårt att spela det här på matta, för det är väl det ni ska göra?" vi: "aa...?". Fem minuter senare när vi kommer ut från affären så ba: "vad menade han med matta egentligen?" Tittar på baksidan av förpackningen och upptäckte att man visst behövde ha en sån där Wii-matta också.. Det var ju dagens fail faktiskt. Men ska fixa en sån där matta och sedan ska vi knäcka GAME-killens rekord på level 50. It's on bitch!

Köpte lite fler julklappar åt Ellabellakusinvitamin också. Hade köpt någon glitter-pyssel-tavel-grej åt henne innan, och nu hittade jag Gör dina egna smycken och Gör ditt eget kalejdoskåp inne på en leksaksaffär så jag plockade på mig det också. Hon älskar pyssel så hon blir nog glad hoppas jag! Hon och moster Anette kommer hit och hälsar på mig på tisdag och stannar till onsdag. Det blir trevligt! Jag och Renate hann också förbi Ekershallen och hämta ut mina nyårsskor och Prinsgatan (?!) och hälsa på Snäppan. Trevligt, trevligt! Anyway, jag avslutar dagen likadant som jag startade den så nu ska jag se klart på det sista avsnittet av Desperate Housewives på den här skivan och sedan testa Monkey Ball så får vi se om det kanske finns någon liten chans att det fungerar ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0