2010-12-28 kl. 22:10:26

Update

Hej älskade älsklingsbloggen, i am so sorry för att jag inte har uppdaterat :( Just nu ligger jag i min säng och berättar för Ellabella att hon är min bästa kusin, fast alla är egentligen mina bästa.. Idag har vi gått på stan och sånt. Jag har köpt köksgardiner och Anette köpte tyg till draperiet hon har sytt åt mig nu. Imorgon ska vi åka till Marieberg och titta lite i affärer, och på kvällen är det förfest hos mig och sedan vidare mot okända destinationer. Nja, inte riktigt men näst intill. Men det blir roligt, får hit massa folk jag inte har umgåtts med på månader, och vissa har gått ett helt år! Så det ser jag fram emot :) Nu ska vi bädda sängarna!

Kommentarer
Postat av: sophie

det kommer bli en grym kväll josse! :D

2010-12-29 kl. 14:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0