2010-12-02 kl. 16:59:02

Vacation

Hi theeeere!

Har jobbat min sista arbetsdag för den här veckan nu, så jäkla sköööönt! Har långledigt ända fram tills på måndag, och den ledigheten kommer antagligen bestå utav att packa packa packa. Det ska bli så förbannat kul! Allt går så braaaaa nu, skitbra praktik, jobb as soon as possible, flyttar snart till egen lägenhet, körkortet går lysande och sådära. Per ringde förut och sa att han hade bokat in mig och Sarah på Riskettan och teorikursen på sportlovet. Här har man mycket att säga till om, haha! Nej, men det blir roligt.

Om ca två timmar ska jag åka in till Örebro och titta på min kära lägenhet, och mäta litegranna så jag kan börja planera och handla lite. Är så sjukt taggad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0