2010-12-30 kl. 11:14:06

Världens bästa kväll

Har nog inte haft så roligt som jag hade igår på riiiiiiiiktigt länge. Fyfan vad drag det va! Började hemma hos mig, det var gryyyyyymt kul! Isabell och jag färgade varandras hår och efter det började det droppa in folk. Bara massa brudar som stog och dansade, haha bästa på länge! Längtar redan till nästa gång, kanske redan på nyårsafton. Efter det drog vissa på krogen och vi andra tog en taxi hem till Per. Galet kul där med, även om jag och Sarah fick agera sjuksköterskor en stund, och även om kvällen inte slutade lika bra för alla. Jag hade askul iallafall, avslutade kvällen med en promenad på stan och mötte upp Isabell, tog med mig Sophie hem och en halvtimme senare kom Isabell och Michaela på ett nattligt besök, haha. Grym kväll iallafall, tack everybody!♥








Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0