2010-02-12 kl. 18:50:35

Äntligen heeeelg!

Så himla skönt att vara ledig nu, ända fram till måndag!

Efter matten idag åkte jag och Martina upp på stan och åt på La Baguette, det första vi gjrode ofc?! Haha. Efter det har vi typ gått på stan hela dagen, jag har äntligen köpt mina älskade nitarmband från Gina Tricot. Det sved.. Men ja, så nu är jag pank igen. Köpte även presenter till Oscar eftersom han fyller imorn, och så blev det leggings, nallebjörn till Erik och lite fler smycken på Accent. Brände 1200 idag på stan, och resten går åt ikväll. Vet inte hur jag lyckas..

Ikväll ja, det blir antagligen stan med lite treeeevligt folk. Rätt taggad faktiskt, det va längesen.. Ska åka 140, haha, hoppas vi tar oss dit och hem.. Känns lite riskabelt, men jag överlever nog haha.
Hoppas det blir av bara!

Nu - powernap!

Kommentarer
Postat av: Julia

Då kan vi vara panka tillsammans! Hade du en bra kväll? <3

2010-02-13 kl. 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0