2010-02-21 kl. 22:34:04

Can't take it

Jag klarar inte av mer.. Mår så jävla dåligt jämt, vill inte ha det så. Behöver prata med någon, men varje gång jag försöker så går det åt helvete.. Vad är det för fel på mig? Det känns som jag inte duger till någonting. Det gör så jävla ont, allting. Både psykiskt och fysiskt, det finns ingen ork kvar. Jag kan inte låtsas som att allting bara är helt perfekt längre, det funkar inte.
Det värsta är när jag får den där hemska känslan av att vänner försvinner, när jag behöver er mest.. Jag blir rädd. Allt bara rasar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad händer? Du vet att du kan berätta för mig! Jag kommer aldrig försvinna <3

2010-02-21 kl. 23:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0