2010-02-12 kl. 08:26:18

Fredag

Godmooooooorning bitches! Höhö.
Vaknade för en halvtimme sedan, och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ kvart i så jag kan gå till bussen. Skön dag idag, 10.25 till 12.00 tror jag. Bara klassråd och matte. Efter det ska jag och Martina upp på stan och köpa alla hjärtans dag presenter åt Erik och Oscar. Jag ska även köpa födelsedagspresent till min bror. Har ingen aning om vad, men det märks väl. Haha jag sov upp och ner inatt förresten. Ville ha lite omväxling.

Åhhhhh nu när jag skrev rubriken kom jag på att det är ju faktiskt fredag idag! Fy så skönt.

Kommentarer
Postat av: jullan

freeeedag :D

2010-02-12 kl. 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0