2010-02-26 kl. 13:14:49

Friday

Äntligen fredag, så himla skönt! Ja, så kanske det hade låtit om det inte var lov. Nu flyter dagarna bara ihop och jag vet varken ut eller in så för mig spelar det faktiskt ingen roll att det är fredag. Förutom att jag får träffa min bästa älskling då.

Idag ska jag träffa Sophie och efter det ska jag eventuellt mycket tveksamt till Martina och rida. Men jag vet inte riktigt, vi får se senare helt enkelt. Och ikväll ska jag bara myyyyyyyysa med Erik <3 Saknar han ju!

På tal om Erik. Dom är snart klara med huset! Ååååååååhhhh jag längtar så himla mycket. Nu är det bara gipsskivor kvar att sätta upp och sen kakla och tapetsera. Det är ju typ ingenting kvar?! Eller just det, rörmokaren skulle komma också. Men det kan väl inte ta sådan himla tid antar jag. Förhoppningsvis är allt klart när jag kommer hem från Örnsköldsvik..

.. Som jag btw bokade tågbiljetter till här om dagen. Åker fredag den 5e kl. 19.37, alltså om en vecka idag, och åker hem lördag den 13e kl. 22.44. Erik kom på att då kan jag ju ha böckerna jag köpte igår på tåget. Gud så smart han är, det hade ju inte jag haft en tanke på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0