2010-02-25 kl. 01:33:18

Godnatt

Är nyss precis hemkommen från kyrkan, vi avslutade kvällen där. Mysigt, mysigt måste jag säga! Blev lite mys framför Halv åtta hos mig med älsklingen först, sen åkte vi till kyrkan där det blev lite varm choklad (som tack gode gud smakade choklad idag) och mys på madrasser på golvet. Väldigt mycket mys blev det nu, men det är så det är! Skjutsade hem Julia och nu är det sova som gäller. Snart iallafall. Om jag kan.

Och imorgon ska Erik och Henrik fortsätta bygga på älsklingens hus igen äntligen wohoooooo :D Jag längtar såååååååhääääär mycket tills det finally är klart! Kommer bli så himla mysigt. Haha, jag kommer flytta in där på heltid, helt klart! Tror btw att det inte är så mycket kvar nu, elen är dragen idag och imorgon ska dom börja med innertak och innerväggar om jag inte minns helt fel. Vi var inne och kollade där förut, det blir riktigt fint tror jag!

.. Själv ska jag rida med Martina imorgon förresten. Hoppas det är lika fint väder imorgon som idag!



J a g   f y l l e r   o m   e n   v e c k a   b t w ! ! ! T a g g a !

Kommentarer
Postat av: Julia

tagga födelsedaaag!

2010-02-25 kl. 01:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0