2010-02-26 kl. 02:22:53

Guess what

Ikväll har jag varit i kyrkan! Ni är förvånade va? Aah, jag vet..

Lite halvdålig update idag känner jag. Men jag har bara inte haft tid, eller ork för den delen heller.

Det blev iallafall ingen ridning idag, tyvärr. Blev för tight med tid så vi kände att det var bättre att skjuta fram det till imorgon kanske. Eller i helgen, ska tydligen bli fint väder så det blir skönt att komma ut lite då!

Anyway, istället fick jag och Julan psykbryt och bestämde oss för att dra in till stan kl 14.53. Tolv minuter senare satt vi på bussen.. Då gick jag från att ligga i mjukisbrallor, Eriks myströja, no make up at all (förutom gårdagens) och knullrufs i håret. Rätt bra gjort tycker jag! När vi kom in träffade vi Martina måste jag ju säga, bara i typ 3 minuter men ändå. Drog runt på stan ett par timmar och till slut satte vi oss på La Baguette och chilla. Fick faktiskt tag i helt okej saker idag: Dom tre första Twilight böckerna, två par leggings (ett par med nitar på sidorna, ett par sammet), Lee stafford torrschampoo (letat efter typ sedan jag gick i nian hehe), värmeskydd till håret och någon hårspray som kassörskan prackade på mig. Konstigt nog behövde jag faktiskt det mesta jag köpte för en gångs skull..

När vi kom hem blev det som sagt kyrkan, mys mys som vanligt. Nu väntar sängen, eller Om jag kunde drömma kanske.. We'll see. Nu har jag inte tid eller ork att blogga mer iallafall. Nattiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0