2010-02-06 kl. 01:47:03

Hemma nu!

Åååååååååååååh fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy fasiken vad bra den var!!!!
Jag är helt i extas. Vill se den imorn igen, på bio, självklart. Ända sedan jag sog trailern första gången har jag viljat sett den för den verkade bra, och gud så rätt jag hade. Det var absolut utan tvekan den bästa - animerad eller inte - filmen någonsin! Har aldrig sett en så bra film. Vill bara se den igen och igen! Omg. Den filmen var underbar <3 Måste köpa den, så jag kan se den om och om igen.. När kommer den ut?!



I'm in love.
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: SNuttan

Va? Jag tycker den var lite besvikelse. Visst den dög. Dom var jätte vackra, ascool natur, drömgrejj liksom. Men själva handlingen var som vilken action film som helst. 10 minuter in i filmen och man visste hur den skulle sluta. Allt är fint, crasch boom bang - allt förstörs, dom får varandra i slutet. Nae.. Kom med något nytt :P

2010-02-06 kl. 12:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0