2010-02-23 kl. 17:58:39

I wanna spend the night with u

Börjar bli tråkigt att aldrig få kommentarer längre.. Menmen, ska snart ta tag i designen och när den är fin och klar så ska jag ta bort lösenordet tror jag bestämt. Måste rensa lite inlägg också då, haha. Men tänk vad glad Julia kommer bli när hon har typ femtio inlägg att läsa..

Anyway, sitter och lyssnar på Kevin Rudolf av någon anledning. Letade efter en låt som visst inte fanns på Spotify, så jag lyssnar på massa andra istället.. Har hittat en ny favoritlåt hah, inte Kevin, men ändå. Hittar den inte på Youtube så, tråkigt för er. Uäääääääääääääähhh nu kom Elov & Beny. Usch! Nu lyssnar jag på Silly boy. Den är bra!

Aja, snart ska jag träffa Julia och lite senare blir det förhoppningsvis Jessica också? Nu ska jag bränna en ny skiva åt beejlen sen drar jag ut!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vadå jag vart väl inte as glad nu när jag får läsa allt?!

2010-02-24 kl. 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0