2010-02-13 kl. 10:18:31

Kalas

Jag vet inte hur längesen det var jag var uppe såhär tidigt på en helg. Jävligt längesen iallafall.. Men nu har jag inget val. Ska åka till Oscar halv elva och fira honom så.. Nej, det var inte hans idé att vi skulle komma klockan elva. Det var min sjuka moster.

Igår btw, blev inget med mina planer, iallafall inte som det såg ut från början. Men i stan hamnade jag, och även Erik. Fast med Jessica och Johan istället. Det var trevligt, vart lite långtråkigt att bara åka runt till slut haha men det funka. Kom väl hem strax efter ett? Halv två? Minns inte, men någon gång då.

Oh shit vi ska åka om tio minuter!
mitt hår är dyngblött, jag har inget smink, har inga kläder på mig, har inte slagit in presenten..

Kommentarer
Postat av: Asbjornmiriam

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2012-01-13 kl. 07:04:45
URL: http://asbjornmiriam.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0