2010-02-08 kl. 21:38:33

Klantarsel

När jag och Mikaela var på väg mot Krämaren förut, strax efter vi hade gått över Rudbeckstunneln hör vi hur det smäller till så det ekar över hela Örebro, det hade tydligen skakat inne på Krämaren också.

Anyway, då kollar vi bak och ser ett stooooooort moln av damm/snö/skit flyga upp ur tunneln, så vi går dit och kollar. Då ser vi att det någon jävla idiot som har kört in i tunneln på 3,4 m höjd, med en lastbil som tydligen var ca 1,5 m högre. Hur fan tänker man då? Det enda som syndes var baksidan på skåpet han hade på flaket.

Ca en timma senare när jag skulle åka hem så åkte min buss förbi där, då hade dom fått ut hela lastbilen. Och då ser jag ju att han måste ha kommit i en jäääävla fart eftersom den hade varit för hög redan vid förarhytten, men han hade lyckats klämma in heeeeela lastbilen i tunneln. Alltså måste det ha gått väldigt fort. Och varningssystemet hade inte heller hunnit läsa av höjden på lastbilen och varnat.

Sådana idioter till chaufförer borde inte finnas! Och hur ska det bli om dom sätter ett hotell ovanpå? Kommer ju rasa inom en vecka.


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA jävlar vad dålig!!

2010-02-09 kl. 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0