2010-02-22 kl. 12:01:44

Måndag

Hur lyckas jag? Två dagar i rad nu har jag vaknat runt sju på morgonen. Jag, jag som alltid sover till tre om jag får chansen?! Fast i och för sig har jag ju alltid lyckats somna om, men då sover jag ändå bara ca 2 timmar till. Imorse när jag vaknade stog tv:n på förresten, undra hur det gick till..

Nu på morgonen har jag bara legat i sängen och glott på värdelösa tv-program.. Skiiiiiitkul. Nja. Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag.. Ikväll kommer älsklingen, men det är ju inte förrän runt sju kanske. Har ju en hel dag att fördriva innan dess. Har lite skolarbete att göra, kanske blir det. Och ut måste jag också, behöver få lite frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0