2010-02-07 kl. 01:31:58

Melodifestivalen

Blev att gå hem till Sophie förut, och det slutade med att vi kollade på Melodifestivalen. Jag erkänner, jag har typ alltid hatat det men ikväll var jag konstigt nog (?) astaggad. Anyway, hur fan röstar svenska folket? Road Salt kan ju ha varit den sämsta låten någonsin? Satt bara och väntade på att den skulle dra igång, men icke. Sämst att inte Linda Pritchard gick vidare också, hon och Salem Al Fakir skulle ha gått vidare. Då hade jag varit nöjd iallafall. Tur att han gick vidare iallafall.. Haha, älska Singel-låten också btw!

Sedan gick vi ut lite också ja, vi träffade Julan, Pontan, Dennis & August. Vi hamnade faktiskt i kyrkan efter ett tag, blev lite chill och hockeyspel där och så, trevligt trevligt. Blev en helt okej lördagskväll :) Too bad att vi inte fick med oss Sophie till kyrkan också bara..

Imorn ska jag träffa världens bästa älskling igeeen! Köping-kväll <3 Haha, veckans favorit! Nu ska jag dra på Avatar och somna till, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0