2010-02-27 kl. 00:49:03

Myskväll

Jag har sådan jäääääääääävla överskottsenergi så det är inte sant! Vill bara ut och springa arton varv runt Odensbacken känns det som. Fast så är det ju inte, det bara känns så..

Anyway, blev ingen kyrka ikväll som det var tänkt utan vi stannade hemma och bara gosade istället. Jag tror ingen av oss orkade åka dit ändå. Men den här kvällen har varit väldigt mysigt så det var värt det. Vi har typ bara ätit förut när jag hämtade honom, och sedan kollat på film i stort sett. Mysigt mysigt måste jag säga!

Men nu måste jag hitta på ett sätt att underhålla mig själv tills Julia kommer hem, för hon tvingar mig att vara vaken tills hon kommer hem! Så jävla elak är hon.. Så nej, jag har inte mycket att välja på..

Kommentarer
Postat av: Julia

DU HAR SOMNAT JU

2010-02-27 kl. 02:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0