2010-02-27 kl. 11:50:53

Storstädning

Blööööhhh har hundra saker att göra innan kl 14.00. Måste städa hela mitt rum, måste duscha och göra mig i ordning. Sedan var det egentligen tänkt att jag skulle upp till Martina K och ta en liten sväng med hästarna, men det är ju bara att glömma.. Får väl vara glad om jag blir klar med rummet till 18.00 ikväll. För då kommer nämligen mormor, morfar och Martina H och firar my birthday eftersom jag inte är hemma helgen efter. Och eftersom Martina H åker till Uppsala imorgon igen.

Älska skriva första bokstaven i efternamnet bara för folk ska fatta..


Måste fortsätta städa nu, för kl 14.00 ska jag vara på skolan och kolla innebandyturnering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0