2010-02-09 kl. 15:25:52

Tisdag

Vaknade med feber imorse, slängde iväg ett sms till Camilla att jag antagligen inte skulle komma till praktiken. Som tur var skulle jag ändå få vara ledig, eftersom dom skulle på möten inne i stan hela för och eftermiddagen. Skönt, då slipper jag ha ångest över att vara sjuk en dag.. Så idag har jag bara legat i sängen, kollat på tv, läst bloggar och har kollat dom senaste avsnitten av One tree hill. Mysigt.

Men som vanligt när jag får feber så har den gått över nu på eftermiddagen. Riktigt skönt! Så snart kommer fiiiinaste älsklingen hit, sedan får vi väl se vad som händer. Jag vill gå ut, typ ta en promenad bara.. Kanske ta med kameran också.. Får väl se vad Erik säger. Först ska jag duscha iaf. Känner mig sådär feber-fräsch, mysigt värre. Och mitt hår är inte det renaste heller. På tal om håret, det kommer snart bli rött igen.

Och sedan så vill jag sååå hiiiimla gäääärna ha en hund också :( Har typ suttit och läst hundbloggar och kollat blocket massa idag, hahah moget. Men det skulle vara sååå mysigt. Och bra, för då blir man ju tvungen att gå ut och gå flera gånger om dagen även om man inte vill det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaa josefin ska bli rödhårig! :DDDDD

2010-02-09 kl. 17:49:55
Postat av: Henryseline

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2010-12-21 kl. 13:39:23
URL: http://henryseline.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0