2010-02-01 kl. 21:59:38

Todaaaaay

(Älska att jag alltid måste ha hundra vokaler i rubriken)

Idag blev det stan med Julia en sväng, köpte en almanacka och en skitsnygg rosa oversize tshirt. Och så käkade vi på La Baguette såklart.

Tror det här är tröjan, men inte i den färgen. Rätt färg fanns dock inte på hemsidan:





Runt halv fem gjorde vi en liten impulsgrej och tog 726an hem istället för 721an, och tur var väl det för då kunde vi gå av i Sköllersta och följa med Jessica och Johan till Marieberg. Så nu har vi flängt runt där hela kvällen, blev dock inget köpt för min del, hur mycket jag än ville det.

Nu är jag iallafall hemma och nu ska jag fylla i födelsedagar på min kalender och om några minuter är det Paradise Hotel <3 Nattiii!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha jag älska våran impulsdag!

2010-02-02 kl. 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0