2010-02-21 kl. 00:32:03

Tvmyyyys


Jag måste verkligen göra någonting drastiskt åt min bloggdesign. Rosa? I mean, come on?


Har haft en helt okej kväll.. Jag och Erik har legat framför tv:n heeeeela kvällen. Går ju inte att göra någonting annat i det här sugkukvädret.. Har sett både tecknad Sune, Vintergatan, Melodifestivalen och Sweet home Alabama. Usch fy sate vad bra den filmen är! Någon som minns Vintergatan btw? Typ väääärldens bästa julkalender.. Eller vad det var. Efter Greveholm dårå. Men ändå, sjukt kul att kolla på såhär 183 år senare. Nu äre Ghostbusters förresten (haha). Sweet home Alabama ska jag ta och ladda hem btw.. Var aningen okoncentrerad förut.

Melodifestivalen bbbbbtwwww; såååååå mycket bättre än förra veckan. Ikväll var det ju bidrag man faktiskt kunde lyssna på, det gillas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0