2010-02-23 kl. 14:50:43

Tisdag

Godmorgon (?) Vet inte om man kan säga det, jag och Erik vaknade 8.20 imorse.. Haha, jag var pigg iallafall. Han med, efter ett tag.. Låg i sängen typ till elva kanske? Efter det åkte vi hem till honom, han bytte om och så sen skjutsade jag upp honom till verkstaden och sedan åkte jag hem.

Läskigaste grejen hände när jag åkte hem!!! Kom på 52:an, skulle svänga in i Odensbacken. Svänger, kör i typ 15 km/h MAX. Helt plötsligt släpper allt och jag glider raaaaaakt mot snön mitt emellan 52:an och vägen jag skulle in på, precis halvvägs i svängen. Fick stopp på bilen preciiiiiiis innan jag körde i diket, men ändå. Sjukt läskigt, haha jag trodde jag skulle sätta mig i snön och inte komma loss..

Nu är jag hemma iallafall, har varit det i flera timmar men ändå. Har ingen aning om vad som händer idag heller, ska eventuellt träffa Sophie senare.. Om hon tar sig hem från Johan dvs. Men nu ska jag sätta på I en annan del av Köping, fick låna säsong 1 av Erik! Wihooooooo älskar Tobbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0