2010-02-14 kl. 21:00:44

Valentine's day

Aningen överskattat faktiskt, men klart det är mysigt om man har någon att dela den med. Och det har ju jag, som tur är <3

Erik hade köpt chokladhjärtan och lotter till mig, haha sötnos! Han hade köpt ett lottpaket för 100:- men när jag öppnade det lilla paketet så låg det två såna lottpaket där i, haha. Tror han i kassan var lite borta.. Och så vann jag faktiskt 50 kronor också. Tack världens bästa underbaraste finaste älskling! ♥ Av mig så fick han en sådan där grå Miranda-nalle och ett gulligt kort. Dock har han glömt alltihopa här, men han sa att jag skulle sova med nallen och låtsas att det var han, söt han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0