2010-02-28 kl. 19:51:50

Yesterday

Tänkte ta igen lite missad tid genom att skriva lite om gårdagen. Om datorn min tillåter det vill säga..

Anyway, drog ju som sagt till innebandyturneringen. Det var riktigt roligt men såklart så missar jag bästa matchen för jag skulle hem och ha kalas. Vid sex kom gäster och vi åt smörgåstårta, födelsedagstårta och kollade på melodifestivalen. Jag vann en chokladask också, haha. Efter det körde vi hem Martina och Lisis sedan åkte jag och hämtade min älskling, vi åkte och tankade och sedan direkt hem och sov ungefär.

Fick ju lite presenter också, 2300 kr (tror jag?) och presentkort på Kicks och SF. Jag är riktigt nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0