2010-01-18 kl. 00:00:23

2010

Lite efter alla andra tänkte jag också sätta upp en lista med mina mål/saker att se fram emot för 2010.

» Fotografera mera! Känns inte riktigt som jag har utnyttjat min älskade kamera till dess fullo..
» Träna mera! Jag och Victoria började ju innan jul, sen kom julfirande och sjukdomar i vägen..
» Lägga mer energi på skolan! Jag läser numera bara kärnämnen + estetisk verksamhet så det blir nog inte något större problem.
» Fylla sjutton år! Tredje mars. Ett år kvar till the year.
» Hälsa på min Övik-släkt! Blir eventuellt vecka 10. Deras sportlov.
» Åka utomlands! Vi planerar Spanien-resa på påsklovet. Hoppas!!!
» Börja OP på Risbergska! Det är iofs helt bestämt, men ändå. Längtar något så sjukt!
» Fira två år med min älskling! Hela två år.. 15/11 -08 <3
» Börja med körkortet! Vill inget annat än att bli klar med körkortet till den dag jag fyller arton.


Den kommer säkerligen uppdateras framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0