2010-01-02 kl. 03:15:12

2010

Är inte riktigt på blogghumör känner jag.. Är nog inte riktigt på något humör faktiskt.

Anyway, nyårsafton spenderades hemma hos Isabell & Sophie på typ 'parmiddag'. Åt god mat, spelade lite spel och sånt för att strax innan tolv gå upp på Kvarnbacken och titta på fyrverkerierna på tolvslaget. Jättekul hade vi. Efter att det var slut där åkte jag och Erik vidare till nästa ställe, alltså hem till Wictor. Så vi hann umgås med lite annat folk också, riktigt kul. Jag tror faktiskt den här Nyårsafton blev den bästa hittills. Så jag är nöjd!

Nyårsdagen blev bra även den. Vaknade brevid världens bästa och drog sedan med ett gäng in till stan och kollade på Göta kanal 3. Värsta filmen någonsin men i stort sett så har det varit en bra dag, och som nu ska avslutas med ett par avsnitt av The O.C! Nattinatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0