2010-01-21 kl. 21:03:50

bad update

Jag suuuuuuger, jag vet. Har bara ingen lust att blogga längre. Inte för tillfället iallafall. Har sovit som ett ollon den här veckan så mina dagar har mest bestått av att sova.. Jag tror jag har sovit varje dag efter skolan den här veckan, haha. Erik och jag slumrade till förut en stund också.. Kan ju bero på att  n å g o n inte lät mig sova igår.. Nämner inga namn.

Hahaha sötnos <3



Anyway, har bara myst med älskling idag. Jag älskar han så otroligt sjukt mycket! Hjälpte honom med ett skolarbete förut, en uppsats i fyra delar. En av delarna hette typ "Min sista dag i livet" där han skulle se tillbaka på sitt liv. Då hade han skrivit sååå hiiiiiiiimla gulligt!

"En kväll i november 2008 skulle jag ner till Odensbacken och träffa en tjej. Josefine hette hon. När jag hade varit där några timmar så slutade kvällen riktigt bra. När jag kom hem hade jag en flickvän. Det var den absolut bästa dagen i mitt liv."

Haha, som den tönt som jag är började jag såklart störttjuta.. Blev så himla rörd. Han hade alltså suttit i skolan på svenskalektionen och skrivit det där.. Det var faktiskt inte det första jag trodde om honom. Men han kan visst fortfarande förvåna mig, efter över ett år.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0