2010-01-14 kl. 23:38:44

hard times

Bad day, week, year life. Lite så känner jag just nu..
Har kommit in i en sådan där jobbig period igen.. När allting känns skitjobbigt dygnet runt, men utåt är jag som gladast, inte lätt att försöka prata med någon då.. Tur att jag har bloggen. Även fast folk läser den så är det inte riktigt samma sak som att säga saker rakt ut till någon person. Whatever, tänker inte sitta och skriva värsta långa tyck-synd-om-mig-inlägget. Ville bara få det ur mig.

Nu ska jag fortsätta kolla på Raise your voice (Ja, Isabell jag har lånat den av dig. Eller Michaela rättare sagt. Men den är din från början), gråta lite till den och sen sova. Första dagen på praktiken imorgon, inte så taggad.. Fast är man på det här humöret så är man..


Min dag har jag tillbringat med systrarna Lundgren. Bilder från i sommras:



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0